Aktualizacja 23011 – Battlerank Sezon 4

Pierwszy sezonowy update po premierze gry już za nami. Pora sprawdzić co dodaje nowy update.

Specjalny Event – Tymczasowa playlista Nierankingowego Wartide

Masa osób bardzo prosiła o nierankingową playlistę Wartide, ponieważ nie chcieli psuć swojej rangi Faceit lub po prostu chciała zapoznać się z zasadami trybu przed wyruszeniem w tryb rankingowy, dlatego twórcy postanowili dodać powyższą playlistę z lekkimi zmianami pod graczy casualowych. Oprócz tego playlista ta będzie też służyć za test botów, które zostaną dodane do trybu rankingowego Faceit.

Zasady Nierankingowego Wartide:

  • 10vs10
  • MR6
  • Runda nożowa jest włączona
  • Dogrywka jest włączona (MR3)
  • Mniejszy bonus XP za mecz niż w trybie rankingowym.

Bonus XP w trybie Wartide:

Aby zbalansować tryby Arcade i Wartide pod względem XP do trybu Wartide został dodany większy bonus XP za skończenie meczu.

BattleRank Sezon 4

Z końcem poprzedniego sezonu startuje kolejny sezon. Oto lista skinów, które można zdobyć w obecnym sezonie:

  • Poziom 1 | MP28 – Green Camo
  • Poziom 5 | Grease Gun – Ivory Three
  • Poziom 10 | STG44 – Friend of Jack
  • Poziom 15 | Kar98k – Grizzly Hunter
  • Poziom 20 | M1 Garand – Deathbringer
  • Poziom 25 | M1 Garand – Ivory Seven
  • Poziom 30 | MP40 – Wings
  • Poziom 35 | M1 Carbine – Ivory Six
  • Poziom 40 | STG44 – Ivory Eight
  • Poziom 45 | Thompson – Stealth Flawless
  • Poziom 50+ | Shotgun – Lionheart (ANIMOWANY)

Shotgun – Lionheart

Sezon 4 i nagrody będą działać dokładnie tak samo jak w Sezonie 3, lecz następny sezon będzie miał trochę nowych zmian do systemu BattleRank, co wiąże się z większą ilością nagród.

Zmiany Balansu:

Shotgun:
-Zmniejszono zasięg z 4096 jednostek na 1536 jednostek
-Zwiększono obrażenia na małym dystansie (do 512 jednostek) – Aby zabić na tym dystansie 3 z 8 odłamków musi trafić przeciwnika
-Zmniejszono obrażenia na dalekim dystansie – Aby zabić przeciwnika na dystansie maksymalnym (1536 jednostek) wszystkie odłamki muszą trafić przeciwnika (8 z 8)
-Celownik i rozprzestrzenienie pocisków jest od teraz dokładnie pokazywane.

BAR:
-Zwiększono liczbę pocisków w magazynku z 20 na 30.
-Zredukowano kołysanie się broni podczas przeładowania o 60%.
-BAR ma od teraz nowy dźwięk wystrzału.
-Zwiększono cenę z 3 na 4 żetony.
-BAR ma od teraz nowy celownik.

BAR – Nowy celownik

M1 Garand:
-Zmniejszono cenę z 4 na 3 tokeny.

Zmiany w nożu:
Aby zmniejszyć występowanie nożowania podczas leżenia zostaje dodane kilka zmian:

-Użycie noża stojąc ma największy zasięg
-Użycie noża podczas kucania ma mniejszy zasięg niż podczas stania.
-Uzycie noża podczas leżenia ma mniejszy zasięg niż podczas kucania.

Zmiany w mapach:

Docks:

-Dodano ścianę przy spawnie Axis aby zapobiec frakcji Allies bezpośrednie zabijanie przeciwników w kościele i odwrotnie.

Poprawy błędów:

-Dodano potencjalny fix na błąd z nieskończonym przeładowaniem.
(podziękowania dla graczy supreme, bAAz i Tobin za zgłoszenie błędu)
-Dodano potencjalny fix na znikające ręce podczas używania trybu leworęcznego.
-Wyłączono głosowanie w trybach FFA aby zredukować nadużywanie funkcji wrzucania gracza.
-Dodano filtr przekleństw do chatu tekstowego, aby zredukować używanie obraźliwego języka.
-Poprawiono kolizję na wszystkich mapach.