Aktualizacja Early Access Tydzień 1

Jutro pojawi się pierwsza aktualizacja z mnóstwem zmian balansu oraz poprawą drobnych błędów, które poprawią stabilność i przyjemność z gry.

Nowości

  • Dodano funkcję VOIP (Chat głosowy)
  • Dodano funkcję do wyciszania poszczególnych graczy poprzez zakładkę „Social” po naciśnięciu przycisku ESC.
  • Dodano ustawienie w menu do całkowitego wyłączenia VOIP.

Mapy

  • Poprawki kolizji, które mają zapobiec boostowaniu się graczy na mapach turniejowych.
  • Poprawki kolizji, które mają zapobiec wydostaniu się graczy poza grywalną część mapy.
  • Poprawiono miejsca, w których wychylanie się w kierunku ściany mogło dawać przewagę wizji na mapie.
  • Poprawiono kolizję w niektórych miejscach gdzie granaty losowo się odbijały.

Przeglądarka serwerów

  • Dodano filtry, od teraz można sortować serwery za pomocą nazwy serwera, liczby graczy, mapy, trybu oraz pingu.
  • Dodano pole do wyszukiwania serwera po nazwie, można wpisać jakiś wyraz i wyszuka wszystkie serwery, które mają ten wyraz w nazwie.
  • Od teraz można ukryć wszystkie serwery zabezpieczone hasłem.

Poprawy błędów

  • Gracze nie będą już dostawać „fatal errora” w trakcie meczu, gdy gracz zginie na tej samej klatce, w której inny gracz rzuca granat.
  • Poprawki wyszukiwania meczu – od teraz gracze powinni doświadczać mniej błędów typu „wyrzucenie do menu głównego zaraz po załadowaniu mapy”.
  • Skiny od teraz są widoczne na serwerach społeczności.
  • Od teraz launcher gry będzie wyłączał się zaraz po załadowaniu się samej gry.
  • Błąd z nieprawidłowym naliczaniem doświadczenia zostaje poprawiony.
  • Poprawiono problem z celnością Kar98k.
  • Poprawiono błąd w launcherze gry, gdzie czasami nie pojawiały się żadne regiony.
  • Poprawiono „Fatal Error”, który czasami występował podczas zabijania przeciwnika z noża.

Zmiany balansu broni

BAR

  • BAR otrzymuje nowe przycelowanie dla lepszej widoczności.
  • Zmniejszył się spadek liczby obrażeń względem dystansu – teraz zabija się od 3 do 4 pocisków zamiast od 3 do 5.
  • Zmniejszono czas zanim amunicja w BAR uzupełni się podczas animacji przeładowania, pozwala to teraz przeładowywać szybciej.

STG-44

  • Od teraz STG-44 będzie zabijać 1 strzałem w głowę.

 

Dodatkowo

  • Naprawiono brak regionów w launcherze
  • Poprawiono celność Kar98k
  • Poprawiono ironsight BARa, by one tap mierzył w prawidłową pozycję
  • Poprawiono wiele sytuacji, w których serwery crashowały
  • Poprawiono hitbox głowy

 

Przesunięcie startu Trybu Rankingowego.

Twórcy słyszeli doniesienia o regularnych crashach gry. Chociaż oczekuje się tego w przypadku gry Early Access i naprawili wiele błędów krytycznych, jest to niedopuszczalne w rankingowych meczach.

Dlatego twórcy zdecydowali się opóźnić uruchomienie trybu rankingowego.

Celem tego opóźnienia jest naprawienie 50-80% crashy, które zdarzają się podczas meczy. Twórcy nie mogą po prostu z dnia na dzień naprawić rozgrywki – to wymaga czasu, dlatego start trybu rankingowego zostaje przesunięty.

Po poprawkach jeżeli ktoś dostanie crash, będzie miał możliwość ponownego połączenia się z powrotem do tego samego meczu. Ma to na celu zmniejszenie uciążliwości crashowania się gry podczas meczy rankingowych. Jeśli jednak gracze po prostu zdecydują się pod wpływem emocji opuścić mecz w toku, zostaną pozbawieni możliwości grania meczy rankingowych przez pewien czas.

Jak twórcy zapewniają nie będzie trzeba długo czekać na start trybu rankingowego, trzeba pamiętać że Battalion jest w systemie Early Access i tego typu poprawki mogą pojawiać się często. Twórcy chcą jak najszybciej wydać dopracowany system rankingowy dlatego przekładają start aby go dopracować, aby nam graczom grało się przyjemnie. Wkrótce otrzymamy więcej informacji na ten temat. Start trybu rankingowego jest planowany na przyszły tydzień.