Aktualizacja Early Access Tydzień 2

START TRYBU RANKINGOWEGO!

To już prawie ten czas! Twórcy wiedzą, że wielu graczy czekało na premierę trybu rankingowego i teraz można ogłosić, że w czwartek 15 lutego rankingowy tryb wartide będzie miał swoją premierę.

W tym czasie serwery zostaną wyłączone na 10 minut w celu wrzucenia aktualizacji serwerów oraz systemu wyszukiwania meczu. Oznacza to, że wszyscy gracze będą musieli zaktualizować grę. Aktualizacja jest planowana na czwartek 15 lutego.

Gracze, którzy posiadają 10 i wyższe poziomy będą uprawnieni do gry. Trzeba pamiętać, że przez błąd interfejsu niektórym graczom nie pokazano prawdziwego poziomu.

NOWE RANGI
Twórcy zaktualizowali rangi w zgodności z feedbackiem społeczności. Poniżej możecie zobaczyć jak się prezentują.

LISTA ZMIAN:

Poprawki
Dodano nową animację biegu. Poprzednio animacja trzeciej osoby była bardzo sztywna. Od teraz bohater podnosi nogi znacznie wyżej. Ma to na celu poprawę widoczności graczy w sytuacjach szybkiej/dużej intensywności. Pomoże to również nieco poprawić widoczność podczas skoków.

PLANY I CELE DOTYCZĄCE SERWERÓW

Przez ostatnie dwa tygodnie twórcy uczyli się jak zarządzać lokalizacjami serwerów. W wyniku komunikacji społeczności z twórcami, w Azji Południowo-Wschodniej pojawiła się ogromna liczba próśb o serwery w tym właśnie regionie. W marcu dodane zostaną serwery w regionie SEA. Twórcy przyznają się do błędu rozdzielając graczy NA pomiędzy 3 regiony, ponieważ kod serwera nie wybiera najlepszej lokalizacji dla graczy. Serwer z góry określa, jaką lokalizację wybrać. W rezultacie w marcu centralne i wschodnie serwery w Ameryce zostaną usunięte i zostaną połączone z serwerami w Chicago. To również pokaże wzrost liczby graczy w tych regionach.

Poprawy błędów:

  • Poprawiono błąd z niepoprawnym wyświetlaniem się XP na ekranie końcowym meczu.
  • Poprawiono crash przy starcie gry.
  • Wiele poprawek dla trybu obserwatora.
  • Od teraz jeżeli podniesiesz broń z ziemi ze skinem przeciwnika, to będzie się on wyświetlał zamiast twojego skina.
  • Generalne poprawki stabilności serwerów.

Strumieniowe przesyłanie tekstur:

Aby zwalczać długie czasy ładowania na gorszych komputerach – twórcy ustawili strumieniowe przesyłanie tekstur jako domyślne ustawienie WŁ dla graczy posiadających karty graficzne o pojemności mniejszej niż 3 GB vram. Jeśli posiadasz kartę o pojemności 3 GB+, strumieniowe przesyłanie tekstur zostanie ustawione na WYŁ, aby zapewnić płynniejszą grę podczas gry.

ADRESOWANIE OBAW GRACZY (NOTKA OD TWÓRCÓW GRY)
Chcieliśmy zwrócić się do powtarzających się postów graczy. Ostatnio, gracze mają możliwość oglądania ilości graczy na SteamDB i SteamSpy. Regularnie korzystamy z tych stron internetowych, aby uzyskać informacje na temat innych gier. Jeśli jednak nie będą one używane prawidłowo, mogą być szkodliwe dla potencjalnych udanych gier. Gracze, którzy czują, że muszą zamieścić post o „martwej grze” , która nawet nie była w wczesnym dostępie przez 2 tygodnie, z pewnością zbierają się na to za szybko. To jest bezproduktywne i frustrujące, aby zobaczyć, zwłaszcza w obliczu tak wielu aktualizacji i informacji od zespołu tworzącego grę. Prawdę mówiąc dla nas liczba graczy jest całkiem duża jak na tytuł, który jest 2 tygodnie w Wczesnym Dostępie.
To jest bezproduktywne i frustrujące, aby zobaczyć, zwłaszcza w obliczu tak wielu aktualizacji i informacji od zespołu tworzącego grę. Prawdę mówiąc dla nas liczba graczy jest całkiem duża jak na tytuł, który jest 2 tygodnie w Wczesnym Dostępie.
Porównanie dnia 1 do 14 nie jest reprezentuje przyszłości gry. Tym samym ogłaszamy:

  • Wiele turniejów LANowych z 5 cyfrową pulą pieniężną. (Więcej informacji wkrótce)
  • Darmowy weekend
  • Nowe mapy (ponownie wkrótce)
  • Nowy tryb gry. (Wymaga oddanej społeczności by zachować balans rozgrywki)
  • Wojny klanów (które dostały nowego partnera)
  • Pełne wydanie gry z większą ilością map i wielu innych rzeczy. (2019)

Jeśli grasz w Battalion 1944 w systemie Wczesnego Dostępu, powinieneś grać z następujących powodów:

  • Aby trenować i mieć przewagę w dużych oficjalnych turniejach
  • Aby pomóc zmieniać rozgrywkę oraz balans gry
  • Aby pomóc twórcom znaleźć bugi oraz problemy

Wczesny dostęp to czas, w którym twórcy gier mogą udostępniać nowe treści dla graczy. To nie jest skończona gra. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się dać cenę £10.39 na początku. Bardzo skromna cena za grę z dużym potencjałem. Po systemie Wczesnego dostępu zamierzamy zwiększyć cenę, aby dopasować ją do gotowej, w pełni funkcjonującej gry z minimalnymi problemami… I uważamy, że to sprawiedliwe.

W tym czasie chcielibyśmy podlinkować jedno z naszych bardziej popularnych porównań. CSGO, które zaczynało od 20.000 graczy online ale także 10 lat wcześniejszej gry! Dzięki pracy twórców i społeczności pchającej grę, CSGO stało się tym, czym jest dzisiaj: http://steamcharts.com/app/730#All

DODATKOWE INFORMACJE:
– Competitive będzie posiadać reconnect
– XP bug powinien być naprawiony a część straconego xp, przywrócona
– Większość graczy ma 10 lvl
– Twórcy pracują nad poprawą voip
– Na początku marca dostaniemy Invasion i event Aces High
– Naprawili 30 crashy w dzisiejszym patchu
– Pierwszy major będzie zapowiedziany w przyszłym tygodniu
– 2x XP potrwa do niedzieli
—————————————————————————————————-
Aktualizacja powinna się pojawić w godzinach 17:00-19:00.