„AKTUALIZACJA STABILNOŚCI” Q1 2018

Nadszedł czas na pierwszą ważną aktualizację!

 

Twórcy z przyjemnością informują, że wczesny dostęp był dla Batalionu 1944 świetną decyzją! Ta poważna aktualizacja zawiera ogromne zmiany w batalionie w całości oparte na informacjach zwrotnych od graczy. Rodzaj informacji zwrotnych można uzyskać tylko korzystając z funkcji wczesnego dostępu. Twórcy chcą podziękować każdemu z Was za poświęcenie czasu, co dało im krytyczne opinie i testy, których batalion wyraźnie potrzebował.

„Tylko tyle możesz przetestować z 20 osobami w biurze! Każdy developer powie Ci, że czas jest najcenniejszą rzeczą w rozwoju gry. Dziękuję osobiście za poświęcenie nam czasu i uczynienie Batalionu bardziej stabilnym, zbalansowanym i przyjemniejszym do grania.”
Joe Brammer / Lider Studio

Za pomoc w testowaniu, ulepszaniu i naprawianiu Battalionu 1944 przez pierwszy miesiąc Wczesnego Dostępu, twórcy chcą nagrodzić wszystkich graczy, którzy kupili grę w pierwszym miesiącu jego istnienia, dlatego 5 Wojennych Skrzyń, będzie dostępnych w Waszych ekwipunkach od 8 marca.

Aktualizacja ta zawiera nową mapę, zmiany istniejących map, balans broni, wiele napraw crashów, poprawę wydajności, duże poprawki sieciowe, ulepszenia dźwięku, zmiany w systemie wyszukiwania meczy, zwiększenie XP oraz zmiany kodu rozgrywki.

ZMIANY W TRYBIE WARTIDE:

Tymczasowe zmiany w klasach oraz układach granatów:

  • Rifleman – 1 Smoke, 0 Granatów, Nieskończoność użyć.
  • Pathfinder – 0 Smoke’ów, 0 Granatów, 3 karty na drużynę.
  • Heavy – 0 Smoke’ów, 1 Granat, Nieskończoność użyć.
  • Marksman – 0 Smoke’ów, 0 Granatów, 3 karty na drużynę.
  • Operator – 1 Smoke, 0 Granatów, Nieskończoność użyć
  • Utility (Default) – 1 Smoke, 1 Granat, Nieskończoność użyć

Zmiany te będą podtrzymywane do czasu wydania trybu „Wartide 2.0” z zmienionym modelem ekonomicznym.

NOWA MAPA – Invasion:
(Używana w trybie rankingowym oraz Arcade)

Ta nowa mapa jest, jak się domyślaliście, położona na plaży Normandii i składa się z aliantów atakujących państwa osi przez ich obronne bunkry i budynki, aby osiągnąć zwycięstwo!

ZMIANY W ISTNIEJĄCYCH MAPACH:

Liberation:

  • Nowe, usprawnione oświetlenie
  • Otworzono zepsutą stodołę oraz zamknięte okna na Bombsite B

Manorhouse v2:

  • Nowe, usprawnione oświetlenie
  • Nowy “A long” pozwala na rzucanie bardziej taktycznych granatów.
  • Otworzono drzwi stodoły od strony Bombsite A, aby mieć lepszą wizję na „A long”
  • Skrócono główną drogę drużyny „Axis” do kształtu litery L, która prowadzi na mida.
  • Jedna z dróg została zamknięta przez zniszczony samolot.
  • Przerobiono główne wejście z A na mida.
  • Zamknięto stodołę, która jest umiejscowiona na midzie.
  • Powiększono okop na midzie dodając „zeskok” do okopu.
  • Rozszerzono okop na midzie oraz dodano osłony.
  • Dodano miejsce na zrobienie skoku z okopu na mida.
  • Przerobiono „B long”.
  • Zamknięto miejsce, które dawało zbyt dużą przewagę w widoczności okopu i „B long”
  • Otworzono i przerobiono ogród z jabłoniami za domem na Bombsite B.
  • Przesunięto fontannę do ogrodu z jabłoniami.
  • Przerobiono układ Bombsite B aby był mniej klaustrofobiczny.

Battery:

Battery otrzymała wiele zmian w tej aktualizacji jako najbardziej niekochana mapa zarówno z punktu widzenia gracza, jak i developera. Mapa ta nigdy nie miała być mapą turniejową – stąd brak miłości do niej w porównaniu z innymi mapami. Ale to jest coś, nad czym twórcy zaczęli działać w studiu, zaczynając od ulepszania casualowych map. Więcej informacji na temat postępów w przyszłych aktualizacjach.

Aktualizacja Battery poprawiła poruszanie się gracza i zwiększyła możliwości na mapie. Zostało to osiągnięte dzięki wyeliminowaniu wielu denerwujących „Niewidzialnych Ścian”, które często denerowowały graczy. Twórcy mają nadzieję, że wraz z tymi nowymi zmianami te fragmenty mapy, które były niedostępne dla gracza, będą lepiej dopasowane do gry. To powinno sprawić, że gracze poczują więcej swobody podczas walki.

Na mapie dokonano również ogólnych ulepszeń rozgrywki, dodając poczucie pionowości w miejscach, z większą ilością obiektów i ciekawych obszarów do zabawy. Twórcy otworzyli również nowe trasy i stworzyli nowe, ulepszone strony dla TDM/CTF/DOM i oczywiście Wartide.

AKTUALIZACJA MINI-MAP:

Od teraz minimapy będą bardziej czytelne i zbliżone do tych, które możecie zobaczyć w Call of Duty 4 lub CS:GO.

ZMIANY W ROZGRYWCE:

Zmiany Thompsona i MP40:

  • Maksymalna ilość pocisków wymagana do zabicia na największym dystansie zmniejszona z 11 do 10.
  • Zasięg zabicia przeciwnika za pomocą 2 pocisków jest teraz krótszy.

Zmiany w zdobywaniu XP:

Twórcy zmienili sposób, w jaki XP jest nagradzany, abyście otrzymali go więcej za grę, dodając możliwość szybszego podnoszenia poziomu i regularnego zdobywania darmowych skrzynek. Gracze osiągną teraz poziom 10 (poziom wymagany do trybu rankingowego) znacznie szybciej! W niektórych przypadkach gracze będą otrzymywać 4 razy więcej XP niż do tej pory.

Mecz rankingowy:
Wygranie meczu = 1500xp
Remis = 900xp
Przegrana meczu = 500xp

Mecz nierankingowy:
Wygranie meczu = 1200xp
Remis = 700xp
Przegrana meczu = 450xp

Arcade:
Dominacja:
Wygranie meczu = 600xp
Remis = 350xp
Przegrana meczu = 200xp

CTF:
Wygranie meczu = 600xp
Remis = 350xp
Przegrana meczu = 200xp

TDM:
Wygranie meczu = 600xp
Remis = 350xp
Przegrana meczu = 200xp

Dodatkowo Tryb Arcade od teraz gra się w formacie 8 vs 8 graczy.

Serwery/Netcode:

  • Udoskonalono interpolację kodu sieciowego aby zmniejszyć efekt przewagi graczy z wysokim pingiem.
  • Przebudowa sieci, aby zapobiec replikacji ruchu.
  • Dodano ukrytą opcję dla ikon określających stan połączenia.
  • Dodano serwery w SEA.
  • Połączono serwery w Ameryce Północnej (Chicago – tymczasowo podczas Early Access).
  • Usunięto serwery w Ameryce Południowej z powodu małej ilości graczy w tym regionie.
  • Usunięto ukryty system ELO z meczy nierankingowych oraz meczy Arcade.
  • Rankingowy system wyszukiwania będzie znajdował szybciej graczy w zaludnionych regionach.

Tryb obserwatora:

  • Granaty dymne mają teraz taki sam ślad cząstek, jak granaty odłamkowe.
  • Obserwatorzy będą teraz zawsze słyszeć dźwięk wygrania rundy na koniec rundy.
  • Kolory odpowiadające graczom na minimapie teraz będą się pokrywać z paskami statusu oraz efektem xray. (Czerwony/niebieski)
  • Obserwatorzy od teraz powinni widzieć nagrody za zabicie (+5, +10 itd.) podczas obserwowania graczy.
  • Używając automatycznej kamery – twórcy zawyżali wynik akcji zawodnika, jeśli jest on ostatnią osobą pozostającą w drużynie. Oznacza to, że będzie częściej oglądany aby można było zobaczyć clutche w jego wykonaniu.
  • Mała poprawka dotycząca obserwowania na meczach rankingowych. Od teraz obserwator powinien widzieć graczy na minimapie w ich unikalnych kolorach, a nie kolorach frakcji.
  • Animacje broni powinny być teraz bardziej synchronizowane z obserwatorem. Szczególnie przeładowania broni oraz granaty.
  • Poprawka dla automatycznej kamery, która powodowała błędy pola widzenia przy przycelowaniu.
  • Kamera automatyczna teraz pokazuje moment śmierci przy umierających gracza zamiast natychmiastowej zmiany na zabójcę.

Dodatkowe usprawnienia:

  • Dodano automatycznie wyrzucanie z gry jeżeli osoba jest AFK.
  • Dodano filtr profanacyjny.
  • Dodano ekran ładowania dla mapy Manorhouse V1.
  • Dodano opcję do przybliżania i oddalania minimapy.
  • Poprawiono stabilność chatu głosowego..
  • Dodano opcję jasności/gammy.

Poprawy błędów

  • Poprawiono kod, aby gra mniej crashowała w losowych momentach.
  • Poprawiono błąd, który powodował, że modele 3D broni nie pokazywały się w ekwipunku.
  • Wiadomość, która się wyświetlała przy nieudanym otworzeniu skrzyni „Please contact support.” została zmieniona na „The War Chest has not been taken. Please try again.” podczas nieudanego otrzymania skina.
  • Poprawiono „memory leak” trybu obserwatora, który powodował crashe gry.
  • Poprawiono menu głosowania, które zawsze znikało po śmierci/pomiędzy rundami.
  • Naprawiono niektóre przekierowania i usunięto uszkodzone elementy. (w przygotowaniu na wsparcie modów.).
  • Poprawiono potencjalny crash podczas podkładania bomby.
  • Poprawiono błąd, gdzie podkładanie/rozbrajanie było blokowane jeżeli gracz wyjdzie za granice bombsite’u podczas wykonywania jakiejś akcji.
  • Poprawiono błąd, który uniemożliwiał zobaczenie profilu steam innego gracza przez menu „social”
  • Pooprawiono znaczniki na minimapie, które były umiejscowione odwrotnie, gdy opcja „Fixed Map Rotation” była włączona.
  • Poprawiono spawnowanie się drugiej bomby podczas podkładania lub rozbrajania.
  • Poprawiono wyświetalnie się zabicia w nieodpowiednim kolorze na killfeedzie.
  • Poprawiono błąd kamery z trzeciej osoby, gdzie bronie nie generowały dźwięku.
  • VOIP – Wyciszeni gracze nie będą się pokazywać na UI.
  • Trening jest teraz wyłączony, gdy jesteś w grupie. (powodowało to błędy wyszukiwania meczy).
  • Strumieniowanie tekstur jest teraz domyślnie włączone gdy wasza karta graficzna ma VRAM > 3GB.
  • Poprawiono błędy związane z poddawaniem się po 12 rundzie.