Battalion 1944 – Co dalej?

Jak dobrze wiecie od dłuższego czasu nie było większych wieści na temat Battalionu. Dzisiaj twórcy postanowili opublikować dosyć długi post, który opisuje ich plany, zdradza kilka szczegółów na temat najbliższej ogromnej aktualizacji oraz odnoszą się do niskiej ilości graczy. Opis całego tekstu poniżej.

Powód mniejszej liczby aktualizacji:

Trzeba pamiętać, że Bulkhead to małe niezależne studio, więc nie należy się spodziewać ogromnej liczby aktualizacji w grach pokroju „Fortnite”, gdzie nad grą pracuje kilkaset osób. Developerzy Bulkhead często zostają po godzinach oraz w weekendy, aby perfekcyjnie przygotować drugą główną aktualizację do gry. Z dobrych wieści wiadomo, że Bulkhead zatrudniło i będzie zatrudniać więcej pracowników, którzy będą mieli na celu przetestować build gry przed oficjalnym wydaniem.

Rzeczy, na których twórcy będą się skupiać:

  • Wartide 2.0
  • Arcade 2.0
  • ‘Faceit Arena’
  • Nowe mapy do trybu Wartide
  • Nowe mapy do trybów Arcade
  • Aktualizacje obecnych map.
  • Free for all deathmatch (FFA)
  • Nowe modele postaci
  • Główne poprawki gameplayu
  • Duża ilość nowej zawartości na oficjalną premierę w 2019 roku.
  • Poprawa doświadczeń dla nowych graczy.
  • Poprawić grę, aby była bardziej nagradzająca oraz dająca więcej zabawy z rozgrywki.
  • Dodanie czegoś co zachęci casualowych graczy, aby grać codziennie.
  • Dodanie czegoś co zachęci graczy, aby grać na wysokim poziomie.
  • Nowy system rankingowego wyszukiwania meczy, dużo lepszy niż obecny.
  • Narzędzia do tworzenia map.
  • System powtórek
  • Poprawa infrastruktury studia, aby testować grę szybciej oraz wypuszczać aktualizacje szybciej.
  • Poprawki wydajności.
  • Poprawy błędów i obecnych problemów.

Lepsza komunikacja z graczami w przyszłości:

Bulkhead od teraz zmienia sposób w jaki sposób będą się komunikować z społecznością gry. Do tej pory było to w formie odpisywania na wiadomości prywatne oraz pisanie komentarzy na reddicie. Od teraz twórcy będą się starali komunikować bardziej oficjalnie i tym samym będą wypuszczać niemal cotygodniowe posty z opisem nad czym pracują aktualnie. Posty te będą zawierać screenshoty oraz wyjaśnienia danych funkcji, nad którymi pracują.

Liczba graczy:

Jak dobrze wiecie, liczba graczy spadła ale Battalion nigdzie się nie wybiera. Twórcy jak sami wspominają sprzedali odpowiednią ilość kopii gry, aby mieć możliwość pracowania nad nią przez najbliższe 12 miesięcy. Twórcy nie spodziewali się, że gra będzie mieć tak duże zainteresowanie na start Early Access.