Zmiany po Beta Testach!

E-Sport, turnieje i imprezy e-sportowe.

Na początku twórcy chcieliby po prostu dać społeczności mały wgląd w przyszłość Batalionu jako tytułu turniejowego. Oczywiście, turniejowa strona gry jest dla Battalionu głównym celem, ale nie zaczynamy od ogromnej puli nagród bez uprzedniego rozwoju sceny rankingowej. Naszym celem jest, aby każde wydarzenie było większe niż poprzednie. W ciągu ostatnich 12 miesięcy widzieliśmy, jak wiele gier rozwija się zbyt szybko na scenie sportowej, nie budując gry na solidnych fundamentach. Od kiedy nasza beta odniosła wielki sukces, mieliśmy tak wiele niesamowitych okazji, aby popchnąć Battalion nie tylko jako grę rankingową, ale również posiadać profesesjonalną scenę turniejową.
Jesteśmy pokornie nastawieni na zaprezentowanie tych możliwości, ale chcieliśmy dać społeczności znać, że bez względu na to, ile pieniędzy trafia na wydarzenia i turnieje, najważniejszą rzeczą dla nas, jest utrzymanie naszej koncentracji na wspieraniu rozwoju w naszej bazie fanów i naszej scenie turniejowej, nie jest to możliwe, aby kupić drogę do esportu, trzeba na niego zapracować.
Aby rozwijać grę w sposób rankingowy, potrzebujemy was abyście nadal nas wspierali i mieli cierpliwość! Chcielibyśmy również podkreślić znaczenie dalszego rozwoju Wojen Klanów, ponieważ możliwość rywalizacji z innymi drużynami bez konieczności opuszczania gry jest ogromnym krokiem naprzód w takiej grze jak nasza. Na dodatek na horyzoncie mamy do czynienia z wielkimi zapowiedziami, wokół Wojen Klanów.
Więc chociaż twórcy mają wiele ofert na wydarzenia, wybieramy wsparcie dla wybranej grupy, która podziela nasze pomysły stałego rozwoju. Jeżeli jesteście zainteresowani organizacją imprezy esportowej lub turnieju prosimy o kontakt pod adresem esports@bulkheadinteractive.com

 

Zmiany i poprawki:

Zmiany w celności podczas skoku.

Twórcy przyznają, że gracze beta testów uważali, że czas zabijania był zbyt krótki i że strafe’y zza rogów były zbyt częste. Wcześniej w batalionie, broń była w 100% dokładna w powietrzu. Teraz dodali kolejną warstwę głębi gry, aby zredukować ilość „wyskakiwania zza zakrętów”. Chociaż jest to wciąż aktualna strategia, nie powinna być ona zawsze najbardziej optymalnym sposobem na podjęcie walki z przeciwnikiem. Zmiany te wpływają najmocniej na karabiny snajperskie i kar98. Przez pewien czas, gdy gracz znajduje się w powietrzu, nie będzie już w stanie trafić perfekcyjnie w przeciwnika. Zmiana ta jest wykonywana TYLKO dla ruchu poziomego (oś X & Z), jeśli stoisz nieruchomo i wykonujesz regularne skoki pionowe, zachowasz 100% celność.Zmiana ta została zastosowana do następujących rodzajów broni:

  • Kar98 Sniper (Ogromne zmiany)
  • Springfield (Ogromne zmiany)
  • Kar98k (Duże zmiany)
  • STG44 (Średnie zmiany)
  • BAR (Średnie zmiany)
  • Thompson (Niewielkie zmiany)
  • MP40 (Niewielkie zmiany)

BAR i STG44 – Zmiany prędkości ruchu

Po wielu dyskusjach z developerami i społecznością. Twórcy postanowili zwiększyć prędkość ruchu z BAR & STG. Po pierwsze, zwiększyli prędkość ruchu podczas celowania w BAR & STG o 20%, co ma na celu ułatwienie pokonywania zakrętów i wyeliminowanie konieczności strafe’owania każdego zakrętu. Dali również BAR & STG buff poprzez przyspieszenie o 20% prędkości poruszania się z nimi.

Zmiana prędkości przycelowania w Kar98k

Twórcy spowolnili ogólną prędkość ruchu z Kar98k, ale prędkość przycelowania jest taka sama. Warto zauważyć, że jego odpowiednik, M1 Garand, ma teraz podczas przycelowania większą prędkość ruchu niż Kar98k. Z Garandem teraz można się szybciej wychylać, ale zabija na 2 pociski!

Zmiany w poruszaniu się z karabinami snajperskimi.

Wcześniej snajperzy ustawiali się na „średnią” prędkość ruchu. Springfield i Kar98 z lunetą będą teraz miały zmniejszoną prędkość poruszania się podczas przycelowania i ich ogólna prędkość ruchu będzie wolniejsza. Ogólnie rzecz biorąc, wszystkie klasy nie różnią się zbytnio pod względem prędkości przy wolnym/średnim poziomie. Ale twórcy mieli wrażenie, że karabiny snajperskie są tak przyjemne dla graczy, że nie chcieliśmy ich nerfić. Jak dotąd strzelanie z sniperek nadal odczuwa się świetnie i jest bardziej zbalansowane niż było wcześniej.

Zmiany w lunecie Kar98

Można się zgodzić co do tego, że luneta Kar98 nie była tak dobra, jak w przypadku Springfielda. Jest to niewielka zmiana, ale luneta teraz będzie bardziej przejrzysta Zmiany można zobaczyć poniżej.

Wymuszone wyłączenie lunety po strzale

Poprzednio snajperzy mogli strzelać i pozostawać w trybie lunety, a jednocześnie ładować nowy pocisk. Od teraz jest teraz zmuszony do wyłączenia lunety, aby załadować nowy pocisk.
Funkcje te działają dokładnie tak samo jak w Call of Duty 4, więc warto zauważyć, że gdy robisz strzał, będziesz musiał ręcznie wcisnąć przycisk odpowiadający za wyłączenie lunety, aby nie czuć się „zablokowany” w trybie lunety.
Zmiany można zobaczyć tutaj:

Prędkości pistoletów
Każdy pistolet ma teraz swoją unikalną prędkość. SMG i bronie domyślne są nieco szybsze niż pistolet, jednak inne rodzaje broni są wolniejsze.

Poprawy błędów na Derailed
Usunięto różne miejsca, w których gracz mógł mieć dużą przewagę nad przeciwnikiem.

Poprawy błędów na mapie treningowej
Naprawiono błędy czarnego oświetlenia na mapie treningowej, oraz dodano ekran ładowania.

Ulepszenia trybu Arcade
Wchodząc w betę twórcy byli świadomi problemów z spawnami w CTF, Dominacji i TDM. Społeczność przetestowała betę i doszła do tego samego wniosku, że spawny nie były wystarczająco dobre. Na szczęście rozpoczęto już pracę nad spawnami w trybie Arcade.

Serwery Społeczności
Pliki serwerów dedykowanych zostaną udostępnione w sekcji „Narzędzia ” na steamie 1 lutego. Będziecie mógli łatwo hostować własne serwery.

Ilości slotów
Teoretycznie można uruchomić grę 50v50, jeśli sobie tego życzysz!
Jednakże, twórcy testowali grę z 18 graczami max, tak więc wszystko po tym jest jeszcze nieznane. W ramach dużej aktualizacji latem 2018 roku twórcy planują dodać wsparcie dużych map, aby gracze mogli zacząć grać mecze z większą ilością graczy.